ITIL4 Foundation

ITIL4 bütün sahələrdəki təşkilatlara xidmətlərini keyfiyyətli bir şəkildə təqdim etməyə kömək edir.
Təlimlər online və offline şəkildə keçirilə bilər.
Tədris müddətində aşağıda qeyd olunan bilikləri ətraflı şəkildə mənimsəyəcəksiniz:
  • ITIL4 Foundation
  • The Business Need for ITIL4
  • The Four Dimensions of Service Management
  • Key Service Management Concepts
  • The Service Value Chain
  • Seven ITIL Guiding Principles
  • An introduction to ITIL Practices
KURS DİLİ: Azərbaycan
SERTİFİKAT: Kursu uğurla başa vuran iştirakçılara IDTECH Akademiyasının sertifikatı təqdim olunacaq.

ITIL4 Foundation – IT biznes proseslәrinin düzgün idarә edilmәsi üsullarını öyrənmək üçün ITIL4 IT xidmətlərinin idarə edilməsində de-fakto standart halına gəlib.

Tədris müddətində aşağıda qeyd olunan bilikləri ətraflı şəkildə mənimsəyəcəksiniz:

  • ITIL4 əsasları
  • ITIL4 üçün biznes ehtiyyacları
  • Xidmət İdarəetməsinin 4 ölçüləri
  • Xidmət İdarəetməsinin açar konseptləri
  • Xidmət dəyər zənciri
  • Yeddi ITIL Rəhbər Prinsipləri
  • ITIL Təcrübələrinə giriş

Peşəkar olmaq üçün 6 addım

QEYDİYYAT

Qeydiyyatdan keçmək üçün sadəcə saytımıza daxil olmaq, e-poçt yazmaq, mesaj göndərmək və ya zəng etmək kifayətdir.

ÖDƏNİŞ

Ödəniş sizə təqdim olunan link vasitəsilə edilə bilər.

BAŞLANĞIC

Təlim tanışlıq dərsindən sonra başlayır.

TƏLİM

Təlim müddətində sizə lazım olan tədris materialları elektron formatda təqdim olunur.

İnteraktiv Əlaqə

Təlimçi və tələbələr mütəmadi olaraq bir-birlərinə rəy verir və təlim prosesinə nəzarət edirlər.

İmtahan

Təlimin sonunda daxili imtahan verilir və sertifikat verilir.

Digər kurslar

Sizin hər hansı bir sualınız varmı?

Sizin üçün əlverişli bir mesajlaşmada sual verin